7 Mart 2015 Cumartesi

Gosh Multıcolour Allık - 51 Bronze Pıe

Günaydın :)
Bugün çok kullanışlı,tatlı görünümlü bir allıktan bahsedeceğim sizlere. 


Bu ürün sevgililer günü indiriminde çok dikkatimi çekmişti.4 farklı renk tonunu barındırdığı için kullanışlı olabileceğini düşündüm.



Birbirleriyle uyumlu 4 tane renk bulunuyor.Bunlardan 3 tanesi mat 1 tanesi ışıltılı.Bu renkleri tek tek kullanabileceğiniz gibi hepsini birbirine karıştırarak da kullanabilirsiniz.
Yumuşacık bir yapıya sahip.Pigmentasyonuda oldukça güzel.Genelde her allıkta yaşadığım tozutma problemi bunda da var.Benim için en önemlisi gün içinde parça parça durmaması.Bazı allıklar gün içinde parça parça durabiliyor ve bu görüntüyü hiç sevmiyorum.


Bu bir allık olsa da ben far olarak da denedim ve sonuçtan memnun kaldım.Yani bu ürünü hem tek tek allık olarak hem bütün tonları birbirine karıştırarak hemde far olarak kullanabilirsiniz.


Renklerin tek tek uygulanmış hali.

Tüm renkleri birbirine karıştırdığımda böyle şeftalimsi bir renk çıkıyor ortaya.


Allığı indirimden yanlış hatırlamıyorsam 17 TL'ye satın almıştım.

Siz bu ürünü nasıl buldunuz ? 
Sevgiler


8 yorum:

  1. Henüz kullanma sansım olmadı ama renklerine bayıldım diyebilirim fiyatıda cok uygunmuş bugünkü bakılacaklar listeme ekledim bile paylaşım için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sende beğenirsin :) Ben teşekkür ederiim

      Sil
  2. Renkler harika özellikle sondaki uçuk coral renge bayıldım tam benlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. gosh allıkları araştırırken keşfettim blogunu yazını çok beğendim ve takibe aldım banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Renklere ve duruşuna bayıldım güle güle kullan :) İlk fırsatta bakacağım bu allığa :) Güzel bir yazı olmuş bu arada bloğunda takipteyim.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Bugün aldııııııım çok mutluyummmmm :))))

    YanıtlaSil