29 Kasım 2015 Pazar

MAYBELLİNE THE FALSİES PUSH UP DRAMA RİMEL

Günaydın :)
Ülkemize yeni gelen Maybelline Push Up Drama maskarasından bahsetmek istiyorum sizlere.


Öncelikle dış ambalajından bahsetmek istiyorum.Klasik Maybelline rimellerine benzemediği için bence daha çok merak uyandırıyor.Ben,ürünün çift taraflı olduğunu zannetmiştim :D ama öyle değilmiş.



Simsiyah yapısıyla kirpiklerimi çok güzel boyuyor.Rimelin bazı kişilerde aktığını ve dökülme yaptığını duydum.Ben yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum ve sadece 1 kez dökülme yaptığını gördüm.Nedeni ne bilmiyorum ama daha önce kullandığım zamanlarda böyle bir sorunla karşılaşmadım.


Üründe en sevdiğim özellik kirpiklerimi kıvırması oldu.Eğer düz kirpikleriniz varsa deneyebilirsiniz.Sevmediğim özelliği ise kirpikleri birbirine yapıştırıp topaklanma yapıyor olması.



Rimelin ıslak bir yapısı var.Mesela rimeli sürdüğüm ilk anlarda hapşırırsam göz altlarıma bulaşabiliyor.Zamanla kuruyup daha iyi olacağını düşünüyorum.


Fırçası ise silikon,dişleri ise epey aralıklı.Sürerken zorluk yaşatmıyor.



Rimeli çift fazlı temizleyiciler ile çok rahat çıkarttığımı da söylemeliyim.Ayrıca ürünün kokusu çikolata gibi kokuyor.Hatta arkadaşlarım negro'nun kokusuna benzetti. :D





Bittiğinde tekrar alacağımı düşünmüyorum.Keşke bunun yerine Age Rewind kapatıcıyı getirselerdi.Sizce ?

Ürünü Watsons ve Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.
Fiyatı 20 TL civarı olmasında lazım.

Siz bu rimel hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Sevgiler






5 yorum:

  1. Age Rewind gelmeliydi bende pek sevmedim bu maskarayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak sevilemedi bu maskara. Umarım getirirler artık Age Rewind'i :)

      Sil
  2. Maybelline'in performans olarak bundan çok daha iyi maskaraları var.Keşke dediğin gibi age rewind veya fit me serisini falan getirselerdi :)

    YanıtlaSil
  3. blogunu tesadufen buldum takıbe alıyorum canım bana da beklerım
    betulbtl.blogspot.com

    YanıtlaSil