7 Mart 2016 Pazartesi

H&M FACE SCULPTUR PALETTE | KONTÜR PALETİ

Günaydın!
Instagram'da gezinirken bu palete rastlayınca çok merak edip,aklıma koymuştum.Şansıma da gittiğim H&M'de bulunca direkt aldım.

Ürün;aydınlatıcı,allık,bronzer ve kontür pudrasından oluşuyor.


Genel olarak paletten bahsetmem gerekirse;pigmentasyonları gayet güzel ama benim gibi esmer tenliyseniz özellikle allık ve bronzerı yüzünüzde belli etmek için kat kat sürme durumunda kalıyorsunuz.Kontür pudrası az önce söylediğim allık ve bronzer'a göre daha iyi diyebilirim ama yinede onuda 2 kat sürüyorum.Kalıcılıklarına ise orta diyebilirim.

Aralarında sadece kontür pudrası mat yapıda.Bronzer'ın içinde hafif ışıltılar olsa bile yüzde belli olmuyor.

Aydınlatıcı şampanya tonlarında.Rengini kolayca veriyor,sim sim durmuyor.

Allığın rengine ise pembemsi,hafif şeftalimsi diyebilirim.:) Görür görmez rengine aşık olsam da yukarıda dediğim gibi belli olması için 3 kat sürüyorum diyebilirim.


Bronzer kısmı ise içinde turunculuk barındırıyor.İçerisinde hafif ışıltılar olsa bile yüzde belli olmuyor.

Kontür pudrası,içerisinde turunculuk barındırmadığı için gerçek anlamda bir kontür pudrası diyebilirim.


Bana göre,bu paletten en çok açık tenliler memnun kalacaktır.Yinede fiyatı 16,99 TL olduğu için denenebilir diye düşünüyorum.

Siz bu paleti kullanıyor musunuz?
Memnun musunuz?


Sevgiler

4 yorum:

  1. Güzel bir palet ben hiç göremedim bunu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben, Beylikdüzünde ki Marmara park'tan almıştım ama geçen gittiğimde hiç yoktu. :/

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş <3 Ürün popülerleştikten sonra bende mağazalarda rastlayamadım pek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı da uygun olunca herkes almış. :D teşekkür ederim <3

      Sil