12 Nisan 2016 Salı

ESSENCE SHAPE YOUR FACE KONTÜR PALETİ

Günaydın!
Essence'in bu ürünü çıktığından beri herkes tarafından paylaşıldı,alındı.Tabii ki bir kontür delisi olarak bende karşı koyamayıp aldım. :)

Palette bir kontür pudrası,aydınlatıcı ( aslında değil ) ve allık bulunuyor.Yapıları yumuşak,allık dışında diğer iki pudranın pigmentasyonunu sevdim.Kalıcılığına orta diyebilirim,hemen uçup gitmiyor yüzünüzden.

Kontür pudrasının içerisinde ışıltı bulunmuyor,mat yapıda.Kabında kontür yapmak için uygun gibi dursada benim yüzümde biraz turuncu gibi durdu.O yüzden kontür yapmak için uygun bulmadım ( en azından kendi cilt tonum için).Ben daha çok bronzer olarak kullanıyorum.

Peletteki ikinci renk aydınlatıcı olarak geçse de alakası yok.Tamamen mat bir pudra.Ben makyajımı sabitlemek için kullanıyorum.Yüze cakey bir görünüm vermiyor. Sevdiğimi söyleyebilirim. 


Allık kısmı ise turuncu tonlarında,içinde bolca altın,mercan renkli simler bulunuyor.Yüzüme renk değilde sanki sadece ışıltı veriyormuş gibi hissediyorum.Bunun pigmentasyonu diğerlerine göre daha düşük gibi geldi bana.2-3 kez geçiyorum ki tam performans alayım.


Genel olarak güzel bir palet diyebilirim. Sadece allığın rengi başka olsaymış daha iyi olurmuş. :)

Essence ürünlerini Rossmann,Gratis ve Kozmela'nın internet sitesinde bulabilirsiniz.

Fiyatı 15,75 TL

Sevgiler

4 yorum:

  1. Güzel bir inceleme yazısı olmuş!Son zamanlarda kontür kitleri revaçta olunca bütün markalar el atar oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım. Ne güzel fazla seçenek oluyor. :D teşekkür ederim. <3

      Sil
  2. Essence ürünlerini nedense hiç sevmiyorum. Sırf görüntü. İşlev yok malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ürünü güzel olmayabilir tabii ama ben bazılarını çok severek kullanıyorum. :)

      Sil