30 Ağustos 2016 Salı

AĞUSTOS AYI FAVORİLERİM | 2016

Günaydın!
Nihayet Ağustos ayını bitirdik! Sonbahar-Kış aylarını sevdiğim için yazın bitmesine sevinenlerdenim! :)


Nars Liberte isimli allığı geçtiğimiz ay daha sık kullanır oldum. Turuncu-kiremit arası oldukça güzel bir rengi var.Kalıcılığı oldukça güzel.


Maalesef Chanel Inspiration krem allığın dibini gördüm. Krem şeklinde bir ürün olmasına rağmen uygulayınca pudralaşıyor.Yine bu allığında kalıcılığından çok memnunum. 

Aydınlatıcı olarak elim hep Mac Vibe Tribe koleksiyonundan Dunes At Dusk isimli ürüne gitti. Ne çok abartı,ne çok hafif bir aydınlatması var.




Essence Rock'n'doll maskaranın kirpiklerimi uzatmasını,verdiği hacimi beğendiğimi söyleyebilirim.Gün içerisinde akma,dökülmede yapmaması artı puan. 

Golden Rose Silky Touch farladan 115 numaranın rengine bayılıyorum.Pigmentasyonu orta diyebilirim. Bazsız kalıcılığınıda çok beğendim. Detaylı yazısı en kısa zamanda gelecek. :)




Loreal Rich Color Erotique ruju tabii ki favorilerime girdi! Mat yapıda ama sürümü çok kolay,kadife gibi. Çok severek kullanıyorum.

Golden Rose Waterproof 118 numaralı dudak kalemini neden daha önce keşfetmemişim bilmiyorum. Kahve tonlarında harika bir renk.Sürümü oldukça kolay,kalıcılığı güzel. Dudakları biraz kurutuyor ama olsun o kadar. :)



 Victoria Secret Night isimli vücut spreyinin kokusuna aşık oldum desem ? :) Koku tarif edemiyorum ama mutlaka koklamanız gerek. Hafif kokuları sevenlerin bundan memnun kalmayacağını düşünüyorum ama. :)




Sizin Ağustos ayında severek kullandığınız ürünler nelerdi ?
Ortak favorilerimiz var mı ? :)



Sevgiler 


8 yorum:

  1. Canım öncelikle çok güzel bir yazı olmuş :) Ortak favorimiz Loreal - Erotique. Benim bu ay ki favorim Naked3 palet, Nyx Kaş kalemi, Golden rose'un göz fırçaları (özellikle iki taraflı fırçalarından Dual-Ended eyeshadow brush ve eyebrow brush) bir de Sheida markasının rimeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nyx ürünlerini çok merak ediyorum. Denemek istediğim çok ürünü var. :D Bende Golden rose'un kontür fırçasını kullanıyorum,oldukça güzel buldum. Göz fırçalarınıda bakıyım bir ara. :)

      Sil
  2. Ah o mac aydınlatıcıyı almadığıma çok pişmanım ;(

    YanıtlaSil
  3. Keşke koleksiyon değil kalıcı olsaydı :(

    YanıtlaSil
  4. Chanel Inspiration benim kış favorilerimden. Yazın Nars Deep Throat ve Benefit Rockateur 'u severek kullandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin allıkların da rengi çok güzel gerçekten. :)

      Sil
  5. Inspiration benimde wishlistimde,çok keyifli bir yazı olmuş Nazlı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu allık sana çok yakışır eminim. :) Teşekkür ederim canım benim :)

      Sil