28 Ağustos 2016 Pazar

FLORMAR LOOSE POWDER | 003 MEDIUM SAND

Günaydın!
Ne zamandır ''baking'' yani pişirme işlemi yapmak için toz pudra istiyordum.Flormar'ın da böyle bir ürünü olduğunu görünce satın almak istedim.


Gördüğünüz gibi delikli ambalajı var. Bu yüzden çantada taşımaya çok uygun değil.Eğer taşımak isterseniz delikli yerlere bant yapıştırabilirsiniz.
.
Yukarıda dediğim gibi bu pudrayı ''baking'' işlemi yapmak için satın aldım.Göz altlarımdaki pudrayı sabitlemek için ürünü kendi kapağına bir miktar döktükten sonra bir sünger yardımıyla göz altlarıma pudrayı yerleştiriyorum.Bir süre beklettikten sonra kalan ürünü fırçayla temizliyorum.Bu sayede kapatıcımın kalıcılığı daha iyi oluyor. 

Bendeki 003 Medium Sand rengi. Bundan daha açık bir tonu bulunmuyor ama fazla renk vermediğini söyleyebilirim.İnce bir yapısı var.İçinde ışıltılar bulunuyor ama yüzünüze uyguladığınızda ışıltılar belli olmuyor.



Göz altı kapatıcısını sabitlemede sevsem de yağlanmayı geciktiren bir pudra olmadığı için yüzümün tamamında kullanmayı sevmedim. Yinede tüm yüzüme uyguladığımda cakey bir görünüm vermedi.



Genel olarak sevdiğim bir pudra oldu ama aklım başka toz pudralarda. :)

Fiyatı 28,90 TL



Siz bu ürünü denediniz mi ?
Yorumlarınız neler ?



Sevgiler

5 yorum:

  1. Uygun fiyatlı güzel bir alternatifmiş. Baking yöntemini hiç denemedim, bu pudrayla başlayabilirim . Bir de Gosh markasının var diye biliyorum. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gosh'u bende duymuştum. Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Ürünü merak ediyordum ama başka renginin olmamasına şaşırdım.Sanki benim gibi beyazlara sarı ve koyu kaçabilir:/

    YanıtlaSil
  3. En açık renk bundan başlıyor. Çok saçma gelmişti banada. Denemeden almamak lazım. :)

    YanıtlaSil
  4. Uygulaması cok zor bır pudra. Her yer pudra oluyor. Sırf o yüzden kullanamadım. Daha pratık bır kutu yapsalarmış kullanabılırdım. Ama yınede yüzümde bır gergınlık hıssedıyorum sürdükten sonra. Ben cok memnun kalmadım

    YanıtlaSil