26 Ağustos 2016 Cuma

GOLDEN ROSE HIGHLIGHTER STICK | 01 BRIGHT GOLD

Günaydın!
Almayı düşünmediğim bu ürünü,geçenlerde Golden Rose'da ki satış elamanı kuzenimin yüzüne uygulayınca beğenip öyle satın almaya karar verdim.




Bendeki,şampanya tonlarında olan 01 Bright Gold rengi.Ten rengime daha uygun olduğu için bu tonunu aldım.Bir de bunun daha pembemsi tonlarında olanı var. 


Yapısı ne çok sert ne çok yumuşak.Ben daha çok parmaklarımla ya da süngerle uygulamayı seviyorum.İçerisinde sim barındırmıyor.Oldukça doğal bir aydınlık veriyor.Belirgin duran aydınlatıcıları seviyorsanız (The Balm Mary Lou Manizer,Mac Soft And Gentle gibi) bu aydınlatıcıyı beğenmeyebilirsiniz. 





Ürünün tek eksisi kalıcılığı.Çok çabuk uçup gidiyor.Bu yüzden gün içerisinde tazelemek gerekiyor ama stick şeklinde olduğu için çantanızda taşımak,tazelemek kolay oluyor.



Doğal duran aydınlatıcıları sevenler bakabilir diye düşünüyorum. Kalıcılığıda güzel olsaydı tam olacaktı.


*


Siz bu ürünü denediniz mi ?
Yorumlarınız neler ?



Sevgiler

6 yorum:

  1. Kalıcılığı evet az ama güzel bir aydınlatıcı severek kullanıyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abartılı bir aydınlatması olmadığı için hafif makyajlara çok yakıştırıyorum bende :)

      Sil
  2. Çok abartılı olmaması da benim gibi abartıyı sevmeyenler için iyi bir özellik aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede. Abartılı aydınlatıcı sevmeyenler için güzel bir seçenek. :)

      Sil
  3. Bu aydınlatıcıyı çok severek kullanıyorum bende,çok güzel olmuş yazı :)

    YanıtlaSil
  4. Evet sende pembe tonlusu vardı hatırlıyorum :D Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil