23 Ağustos 2016 Salı

LOREAL COLOR RICHE RUJ | EROTİQUE

Günaydın!
Bugün sizlere,Loreal'in ''Erotique'' isimli popüler rujundan bahsetmek istiyorum.
Rengi o kadar güzel ki! Bu kadar popüler olmasına şaşırmamalı.




Pembemsi-gül kurusu tonlarında oldukça güzel bir rengi var.Ayrıca çoğu ten rengine uyacağını düşünüyorum.Esmer biri olarak kendime bu ruju çok yakıştırıyorum.


Mat bitişli olmasına rağmen sürümü yumuşacık,kadife gibi.Verdiği hissi inanılmaz seviyorum.
Dudaklarımı kesinlikle kurutmuyor.Bir şeyler yediğiniz,içtiğiniz zaman rengini kaybediyor ama onun dışında kalıcılığını seviyorum.




Rujun belirgin bir kokusu var.Bazı kişiler rujun kokulu olmasını sevmiyor ama kokusu kesinlikle kalıcı değil.Dudağıma sürdüğümde kokusunu hissetmiyorum.




İyi ki almışım dediğim bir ruj oldu.Rengini,yapısını çok beğeniyorum. 


Siz bu ruj hakkında ne düşünüyorsunuz ?



Sevgiler

4 yorum:

  1. Loreal den hiç ruj kullanmadım ama deneyeceğim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde Loreal'den aldığım ilk ruj bu oldu. Çok beğendim :)

      Sil
  2. Çok seviyorum ben de iyi ki almışım diyorum. Çok kaliteli bir ruj kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum canım :) Yapısı,rengi çok güzel.

      Sil