29 Eylül 2016 Perşembe

FAVORİ GÖZ MAKYAJ FIRÇALARIM

Merhaba!
Aslında son zamanlarda blogda pek aktif değilim. Eski isteğim yok bu aralar ama tabii ki blogumu tamamen bırakmadım. :) Daha çok Instagram ve Snapchat'te aktifim.
En sevdiğim göz makyaj fırçalarım çok soruluyordu.O yüzden bugün sizlere böyle bir yazı hazırlamak isterim.Umarım yardımcı olur. :)



MAC 239

Göz kapağıma far uygulamada en sevdiğim fırça.Sık kıllarıyla farı yoğun bir şekilde uyguluyor.Aynı zamanda alt kirpik diplerine farı sürmek içinde uygulayabilirsiniz.

MAC 217

Kesinlikle en sevdiğim karıştırma fırçası. Eğer çok keskin bir şekilde durduysa farım ve onu bir türlü dağıtamadıysam hemen bu fırçayı alıyorum elime.Ayrıca farı dağıtmak dışında kapatıcınızı sürmek içinde kullanabilirsiniz.



SIGMA E4O

Yumuşak kıllara sahip.Katlanma bölgesine farı geniş bir şekilde uygulamak için kullanıyorum.Boyutu büyük olduğu için burun kontürü yapmak içinde çok kullanışlı.Eğer küçük gözlere sahipseniz bu fırça sizin için büyük kalacaktır.

SIGMA E45

Yukarıda bahsettiğim fırçanın küçük boyu diyebilirim.Katlanma bölgesine tam oturuyor. Bu fırçayla farı daha dar alana,yoğun bir şekilde uygulama yapabiliyorum.Eğer gözleriniz küçükse bunu tercih edebilirsiniz.Fırçanın tek sevmediğim yönü ise yıkarken küçük kıl dökmesi. Bunuda belirtmeden geçmeyeyim. 

REAL TECHNİQUES BASE SHADOW BRUSH

Tüm göz kapağıma ten rengi far uygulamak ve bazende göz kapağıma ana rengi uygulamak için kullanıyorum.Bu ve altta bahsedeceğim fırça tekli olarak satılmıyor maalesef.

REAL TECHNİQUES ACCENT BRUSH

Bu fırçayla ise alt kirpik diplerime,üst kirpik diplerime ve göz pınarlarıma ışıltılı far sürmek için kullanıyorum.Çok kullanışlı bir fırça olduğunu düşünüyorum.



AVON AÇILI FIRÇA

Kirpik diplerime ince bir şekilde far sürmek için en sevdiğim fırça.Yumuşak kılları var.Aynı zamanda kaşları doldurmak içinde kullanılabilir.

MARRIONNAUD KALEM FIRÇA

İlk fırçalarımdan biri kendisi. Watsons mağazalarında satılıyor ama artık mağazalarda göremiyorum.Umarım kaldırılmamıştır. Gözümün dış kısmına,katlanma bölgesine yoğun bir şekilde far uygulamak için kullanıyorum.Aynı zamanda alt kirpik diplerime sürdüğüm farı dağıtmak içinde kullanışlı oluyor.

EKLİPS FIRÇA

Bu fırçalar güzel olsa da benim için vazgeçilmez değiller.Uygun fiyatlı oldukları için paylaşmak istedim. Genelde ten rengi ya da göz kapağıma farı uygulamak için kullanıyorum.

YVES ROCHER KALEM FIRÇA

Alt kirpik diplerine far uygulamak ve göz pınarlarını aydınlatmada kullanabileceğiniz bir fırça. Öyle sert kıllarıda yok. Başarılı bir fırça. 


Bu çift taraflı fırçalar hem başarılı hemde çok kullanışlı. Fotoğrafta fırçaların arka kısmı çıkmamış ama detaylı yazısını okumak isterseniz başlığa linki bırakıyorum.



Sizin bu fırçalar arasında kullandığınız,merak ettikleriniz var mı ?

Sevgiler



5 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş.Sigma fırçalarda benimde gözüm var,bir kozmela indiriminde birkaç fırça almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Benimde başka fırçalarında gözüm var. İndirimi bekleyelim. :D

      Sil
  2. Çok açıklayıcı bir yazı olmuş. Fırçalar makyajımın demirbaşı resmen bende rt ve ecotollsları severek kullanıyorum. Bloğuma da beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Fırçalar bir harika, güle güle kullanın. Blog tasarımınız çok ustalıklı, bayıldım.
    Blogunuzu yeni keşfedip geldim, bana da beklerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil