8 Eylül 2016 Perşembe

GOLDEN ROSE SILKY TOUCH PEARL EYESHADOW NO:115 | TEKLİ FAR

Günaydın!
Bir süredir makyajımda bu tarz renkleri kullanmayı çok seviyorum.Bu farı da Instagram'da Fashiolala sayesinde keşfedip,ilk fırsatta satın aldım.



Kabında kiremit tonlarında gibi dursa da,uygulanınca biraz daha farklı duruyor.
Yapısı yumuşacık,fazla tozutma yapmıyor. Elimde denediğimde pigmentasyonu çok güzel olsa da fırçayla uyguladığınızda o pigmentasyonu vermiyor. Yani 3-4 kat sürüyorum istediğim rengi elde edebilmek için.Bu arada mat gibi görünse de aslında saten yapılı bir far.





Far bazı olmadan kullandığımda kalıcılığı güzeldi.Sadece ilerleyen saatlerde renginde hafifleme olmuştu.Far bazıyla uygulandığında daha kalıcı oluyor tabii.




Fiyatı 15,25 TL

İncelemek isterseniz linki buraya bırakıyorum.


Siz bu farı nasıl buldunuz ?
Bu tonları kullanmayı seviyor musunuz ?


Sevgiler

2 yorum:

  1. rengi güzelmiş ... ama fiyatı biraz fazla golden rose'a göre bence..

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzelmiş,hatta bana Sleek-Sunset'teki bir rengi anımsattı :)

    YanıtlaSil