6 Eylül 2016 Salı

ISANA VÜCUT PEELİNGİ

Günaydın!
Bugün sizlere,Rossmann mağazalarında satılan Isana markasının bu vücut peelinginden bahsetmek istiyorum.


Vücut peelingi kullanmayı çok seviyorum.Ne zamandır yeni bir peeling arayışı içerisindeydim. Isana markasının fiyatı oldukça uygun olunca denemek istedim. 


İçerisindeki taneciklerin küçük olduğunu söyleyebilirim.Aslında biraz daha büyük olmasını tercih ederdim ama performansından oldukça memnun kaldım.Cildi çizmeden,ölü derilerden gerçekten güzel arındırıyor.

Ürünü,ellerimle cildime uyguluyorum.Köpüren bir yapısı,temiz kokusu var.Ayrıca cildimi kurutmuyor.



Bu kadar güzel bir performans beklemiyordum.Bittiğinde tekrar satın alabilirim. 





Fiyatı 8-10 TL arasında diye hatırlıyorum.
 Eğer vücut peelingine ihtiyacınız varsa tavsiye ederim. :)




Siz bu ürünü denediniz mi ?
Isana markasından sevdiğiniz ürünler var mı ?


Sevgiler


7 yorum:

  1. evet benim için tanecikleri biraz ufakmış hakikaten..yine de isanayı seviyorum deneyebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak olmasına rağmen temizlemesini çok başarılı buldum. Yoksa bu kadar ufak tanecikli peelingleri kullanmayı sevmiyordum. :)

      Sil
  2. Himalayanın peelinglerine de bak bence müsait oldugunda, tanecikleri büyük ve hafif bir kokusu var ayrıca gerçekten işe yarıyor 8 lira gibi bir fiyata aldım ben gratisten:)

    YanıtlaSil
  3. Himalayanın peelinglerine de bak bence müsait oldugunda, tanecikleri büyük ve hafif bir kokusu var ayrıca gerçekten işe yarıyor 8 lira gibi bir fiyata aldım ben gratisten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Himalaya'nın vücut peelingi olduğunu bilmiyordum. Bu bitince bakarım onada mutlaka :) Tavsiye için teşekkür ederim.

      Sil
  4. Bu ürünü denemedim ama ilk fırsatta satın almayı düşünüyorum.Benim favorim Rossman'da satılan Wellness Beauty markasının kavanozda satılan vücut peelingleri. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wellness Beauty markasını bende denemiştim ama çabuk bozuldu sanırım. Peelingin alt kısmı sarı sarı olmuştu. O yüzden bozuldu diye düşünüyorum. :D

      Sil